Kien | loyaliteit | conceptontwikkeling | marketingcampagnes
In 2004 zag Kien het levenslicht. Oprichter en drijvende kracht achter het bedrijf is Rina de Bakker. Ondernemer in hart en nieren. Gedreven, creatief en resultaatgericht. Een commerciële doener met een stevig netwerk die een onafgebroken stroom van creatieve ideeën combineert met een sterk ontwikkeld gevoel voor commerciële kansen.
Een praktisch ingestelde professional die op basis van duidelijke commerciële doelstellingen gaat doen. Want in ‘doen’ zitten vragen, nieuwe ervaringen en beweging. In ‘doen’ zit focus. Met ‘doen’ maakt Rina het verschil op het gebied van marketing, partnerships en conceptontwikkeling.
Bij organisaties als ABN AMRO, Manpower, Wereld Natuur Fonds, boekenclub ECI en Loyalty Profs heeft Rina haar klantgedreven marketingvisie steeds verder aangescherpt, partnerships kunnen sluiten met A-merken op het gebied van retail, leisure en entertainment én invulling gegeven aan customer loyalty programma’s.
Rina heeft voor opdrachtgevers toegevoegde waarde door het creëren van commerciële kansen. Door alert te zijn op de snel veranderende klantbehoeften. Door anders te denken. Te durven. En vooral te doen!